۵ روز از آغاز سال نو میگذره و من و شوهرم بیشتر از ۳ روزش رو باهم در قهر و جنگ و جدل بودیماز دوروز قبل تحویل سال تا عصر یک فروردین ،از شب دوم فروردین تا همین امروز ظهرواقعا دیگه نمیدونم آیا امکانش هست این زندگی حالش خوب بشه یا نههنوز اون شغلی که من دوست دارم رو پیدا نکرده.حتما میپرسید چرا شغل رو من باید دوست داشته باشم؟! چون ۷ سال هرکاری کرده به سلیقه اون بوده الان این دیگه کمترین حق منه.نیست؟!دو شبه از تپش قلب خوابم نمیبره. بهش گفتم من بعید میدونم امسال رو تا تهش زنده بمونم... + نوشته شده در یکشنبه
۱۴۰۳/۰۱/۰۵ ساعت 17:39 توسط مهدیه | دسته گل هایی که من به آب میدم...
ما را در سایت دسته گل هایی که من به آب میدم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: دوشنبه 20 فروردين 1403 ساعت: 11:37